محل کره ای ها

درباره فیلم.سریال.بازیگران و خواننده های کره ای

محل کره ای ها

درباره فیلم.سریال.بازیگران و خواننده های کره ای

ss 501

ss 501

حالا یه ذره با این بچه ها اشنا میشیم

لیدر گروه


پرنس گروه


قلب گروه


سکسی گروه


کوچولو گروه




ss501 به چه معناست؟

اس اس 501 یک گروه 5 نفره پسرانه است

که این گروه توسط خود اعضا در سنین نوجوانی شکل گرفته است .

اسم گروه ترکیی از اعداد و حروف الفبا است که برای اعضای گروه معنی خاصی دارد.

اس اولی به معنی خورشید و ستاره ها بر میگرده.

SUN , STAR

اس دومی هم مخفف کلمه خواننده هست.

Singer

شماره های 5 ,0و 1 به معنی اینه که هر 5 نفر  یک هدف واحد دارند

و برای رسیدن به آن تلاش می کنند (1 روح در 5 بدن)

به عبارت دیگه کل این اسم یعنی اینکه این 5  پسر دور هم جمع شدند

دست به دست هم دادن تا خواننده بشوند و

بعد از اون ستاره هایی بی نظیر که در دنیای رسانه و موسیقی جهان بدرخشند...



نظرات 2 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 19:11 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سلام حتما به وب سایتت سر میزنم اما من تازه شروع کردم و خیلی وارد نیستم میتونی یکم کمکم کنی؟

کامیار چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 19:07

صفرم یهنی هر 5 تاشون بی مصرفند
اینو شوخی کردم
وبلاگ جالبیه اگه ممکنه از آهنگ های کره ای برای دانلود بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد